Smart pack Fakturácia plus
Zvýhodnený balíček Smart Pack Fakturácia Plus obsahuje platené služby zvyšujúce komfort pri výpočte daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a to:
- Kópia faktúry
- Odosielanie faktúry mailom
- Logo a pečiatka
- Používateľské druhy faktúr
Presný zoznam aktuálnych služieb ako aj možnosť objednania služieb formou balíčka nájdete v aplikácii v časti Služby – Objednávka služieb (cenník). Výhoda balíčka je, že za cenu dvoch platených služieb využívate štyri a pri ročnom predplatnom ušetríte 2 mesačné platby.
Proces objednania a zaplatenia balíčka, ako aj samostatnej služby prebieha v časti Služby- Objednávka služieb (cenník). Potvrdením akcie sa zobrazí zoznam balíčkov a služieb. Akciou Zoznam program zobrazí služby, ktoré sú zaradené do konkrétneho balíčka. Výberom mernej jednotky, ktorou je mesiac, resp. rok a množstva si používateľ určuje na aké obdobie si službu objednáva. Výber uskutoční potvrdením “Pridať do košíka”. V tej chvíli sa aktualizuje hodnota košíka a dátum “Objednané do” v zozname služieb. Ďalším krokom je potvrdenie ikony košíka čím sa zobrazí zoznam objednávaných balíčkov, resp. služieb. V tejto časti má používateľ možnosť Opraviť množstvo, vymazať vybranú položku, vrátiť sa Späť, alebo Pokračovať v objednávke. Potvrdením tlačidla Pokračovať používateľ má možnosť skontrolovať fakturačné údaje (predpĺňajú sa z Profilu firmy, ale je možné ich upraviť), vyberie Typ organizácie. Údaje, ktoré sú zadané v tomto kroku objednávky budú uvedené na faktúre daňovom doklade a zaslané na e – mail uvedený v poli E – mail. Z tohto dôvodu je potrebné správne vyplniť údaje. V ďalšom kroku si používateľ vyberie spôsob úhrady:
- Online bankový prevod
- Online úhrada platobnou kartou
- Online úhrada zaslaním SMS
- Prevodný príkaz
V poslednom kroku pokračuje používateľ podľa vybraného typu úhrady, napr. pošle SMS na zaslané číslo s textom (kódom). Online úhrady sú najrýchlejší spôsob sprístupnenia služieb, okamžite po úspešnej realizácii platby.