Objednávka služieb
Používatelia aplikácie majú možnosť objednať si nadštandartné služby prostredníctvom widgetu Služby akcie Objednávka služieb (Cenník). Potvrdením akcie používateľ získa prehľad o všetkých službách dostupných pre objednávku.
Objednávku zrealizujete v 4 krokoch:
1. Výber služieb do košíka
Každá služba v zozname prístupná pre objednávku má určenú cenu za mesiac a cenu za rok. Ceny sú uvedené vrátane DPH. Vyberte si mernú jednotku (mesiac alebo rok), zadajte Množstvo a použite tlačidlo Pridať do košíka. Výberom konkrétnych služieb a zadaním množstva sa aktualizuje hodnota Košíka.
2. Košík
Potvrdením ikony Košíka sa požívateľ presunie do Košíka, kde má možnosť upraviť množstvo, ktoré zapíše potvrdením tlačidla Oprav. V prípade potreby zrušenia položky z košíka používateľ potvrdí tlačidlo Vymaž. Obidvoma službami sa aktualizuje aktuálna hodnota objednávky v košíku. Použitím tlačidla Pokračovať sa používateľ presunie ku
3. Fakturačné údaje
Fakturačné údaje sa zobrazujú z Profilu firmy a je možné ich upraviť. Použitím tlačidla Ulož sa opravené fakturačné údaje uložia aj v Profile firmy.
Dôležitý je mail, na ktorý príde potvrdenie objednávky aj faktúra ku uhradenej objednávke.
4. Spôsob platby
Vyberte si niektorý zo spôsobov úhrady objednaných služieb. Prístupné sú tieto možnosti:
- Online bankový prevod – vo vybranej banke sa potvrdí príkaz na úhradu. Služby budú sprístupnené okamžite po úspešnej realizácii platby.
- Online úhrada platobnou kartou – platba kartou sa zrealizuje po stlačení tlačidla Pokračovať. Služby budú sprístupnené okamžite po úspešnej realizácii platby
- Online úhrada zaslaním SMS – zobrazia sa údaje na platbu SMS – číslo a text SMS. Služby budú sprístupnené okamžite po úspešnej realizácii platby. Platba SMS je prístupná len pre platby do 20 EUR.
- Prevodný príkaz – po odoslaní objednávky používateľ obdrží mail s informáciami na realizáciu úhrady. Úhradu používateľ zrealizuje z bankového účtu. Služby budú sprístupnené po pripísaní platby na účet dodávateľa.
Potvrdením jednej z možností používateľ buď priamo uhradí objednávku, alebo na zadanú mailovú adresu obdrží mail s údajmi pre úhradu objednávky.
Služby sú prístupné po úspešnej úhrade objednávky a používateľ obdrží mailom aj faktúru daňový doklad zníženú o zaplatenú objednávku.